Publikacje

24 lutego, 2022

APLAW po raz 6. w rankingu Media Law International

[…]
18 lutego, 2022

Konsekwencją wejścia w życie nowych przepisów może być więcej reklam bliżej godzin szczytu oglądalności oraz dłuższe bloki reklamowe. Natomiast zastosowanie technologii DAI może zapewnić, że wyświetlana reklama będzie dostosowana do oczekiwań i potrzeb indywidualnego odbiorcy – piszą w Rzeczpospolitej Artur Piechocki i Aneta Posytek

[…]
1 lutego, 2022

O blokowaniu cookies podmiotów trzecich mówi się już od jakiegoś czasu. Choć Google przełożył swoje plany o ich wycofaniu aż do 2023 r. to jedno jest pewne – czeka nas świat bez tego rodzaju plików cookies, jakie znamy do tej pory. Jakie będą konsekwencje takich działań dla wydawców i reklamodawców? piszą Artur Piechocki i Natalia Polańska na portalu nowymarketing.pl

[…]
24 stycznia, 2022

Ostatnie wydarzenia wskazują, że w najbliższym czasie należy oczekiwać zintensyfikowania działań organów nadzoru wobec podmiotów zaangażowanych w branżę Ad Tech i korzystających z danych uzyskiwanych dzięki tzw. ciasteczkom – piszą w Rzeczpospolitej Artur Piechocki i Katarzyna Gorzkowska

[…]
3 stycznia, 2022

Ustawa przewiduje utworzenie Funduszu Cyberbezpieczeństwa oraz określa zasady gromadzenia środków w ramach Funduszu. Ponadto reguluje zasady udzielania finansowania ze środków Funduszu – piszą w Kwartalniku Prawa Nowych Technologii Artur Piechocki i Katarzyna Gorzkowska

[…]
30 grudnia, 2021

Sytuacja, z którą musi obecnie zmierzyć się cała branża e-commerce i marketingu internetowego wynika z pewnej niefrasobliwości polegającej na tym, że wobec wymogów RODO przyjęto początkowo rozwiązania powierzchowne, zamiast zapewnić pełną zgodność z tymi wymogami – mówi Artur Piechocki w wywiadzie dla Gazety Prawnej

[…]