Muzyka
7 maja, 2020Własność intelektualna i przemysłowa
7 maja, 2020
- doradzamy nadawcom telewizyjnym i radiowym, agencjom reklamowym, domom mediowym, agencjom PR, wydawnictwom prasowym i multichannel oraz organizatorom akcji promocyjnych, konkursów, loterii i programów lojalnościowych
- doradzamy w zakresie akcji promocyjnych i reklamowych producentom z tzw. branż wrażliwych, m.in.: napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, gier hazardowych, produktów leczniczych, suplementów diety, aptek, usług finansowych, jak również zawodów zaufania publicznego
- opiniujemy kampanie reklamowe i materiały promocyjne pod kątem ryzyka prawnego, m.in. prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji
- przygotowujemy i weryfikujemy regulaminy konkursów, loterii, programów lojalnościowych
- doradzamy w zakresie projektów telemarketingowych i mailingowych, w tym w zakresie przetwarzania danych osobowych
- doradzamy w zakresie przygotowania i weryfikacji gier hazardowych, w tym wszelkiego rodzaju loterii
- przygotowujemy i weryfikujemy umowy sponsoringowe
- doradzamy w kompleksowej ochronie własności intelektualnej przy kampaniach reklamowych, m.in. umowach prawnoautorskich, ochronie dóbr osobistych, ochronie zasobów IP (znaki towarowe, licencje, patenty, wzory użytkowe)
- reprezentujemy klientów w postępowaniach sądowych dotyczących nieuczciwej konkurencji, naruszeń własności intelektualnej, ochrony dóbr osobistych i praw autorskich
- reprezentujemy klientów przed Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Krajową Radą Radiofonii i Telewizji oraz Komisją Etyki Reklamy