7 czerwca odbędzie się webinarium organizowane przez Wydawnictwo C.H. Beck „Zmiany w regulacjach prawnych w e-commerce i reklamie”, które poprowadzą Artur Piechocki i Natalia Polańska.
Część I – 10.00-11.30 – Artur Piechocki – Marketing internetowy – co dyktują najwięksi uczestnicy rynku reklamy i jakie są nowe wymogi prawne?
1. Reklama w internecie – ewolucja reklamy.
2. Uczestnicy reklamy internetowej.
3. Identyfikacja i profilowanie użytkownika.
4. Rola cookies.
5. Programatic – najdoskonalsza forma reklamy zautomatyzowanej?
6. Zmiany w zakresie reklamy internetowej – świat bez cookies.
7. Boty, trolle i inne zakłócenia w przekazie reklamy.
8. Dezinformacja.
9. Zwalczanie dezinformacji w Internecie.
Część II – 12.20-14.00 – Natalia Polańska – Zmiany w podejściu do konsumenta oraz przetwarzania danych osobowych
1. Kluczowe definicje
2. Konstruowanie zgód marketingowych.
3. Konkursy internetowe.
4. Platformy internetowe – nowe obowiązki, plasowanie ofert.
5. Rola influencerów.
6. Stosunek regulatora do działalności influencerów.
7. Możliwość blokowania stron internetowych przez UOKIK – nowe uprawnienia Prezesa UOKIK.
Szczegóły wydarzenia: https://www.akademia.beck.pl/szkolenie/1080-zmiany-w-regulacjach-prawnych-w-e-commerce-i-reklamie