02.12.2016 W dniu 2 grudnia odbyła się Cybersecurity Conference organizowana na Uniwersytecie Jagiellońskim, podczas której Artur Piechocki wystąpił w roli panelisty i omówił temat: “Cyberwarfare as a tool in International Relations”.
Living in the age of technology makes people responsible for cybersecurity to a great extent. Cyber risk is clearly at the top of the international agenda as hack attacks and other security breaches could endanger the global economy and safety of millions of people.
Agenda
The conference is devoted to the topic “Cybersecurity in the context of International Relations”. In order to cover the issue from different perspectives, there will be a discussion panel and presentation panel. Due to the professional background of our speakers, they will introduce cybersecurity from theoretical, practical and legal sides.
Cybersecurity Conference Program
• Opening statement:
Viktoria Prasslsberger — President of the Association of International and Area Studies
Dr hab Pietrzyk-Reeves – Director of the BA International Relations and Area Studies Program
Anastasiya Kornitska — Founder of Cybersecurity Conference at Jagiellonian University
The Coordinator of Academic Affairs at the Association of International and Area Studies
• Discussion Panel “Cyberwarfare as a tool in International Relations”:
Dr Marcin Marcinko
Dominik Skokowski
Robert Siudak
Artur Piechocki
+ Q&A session with speakers
• Presentation Panel
Dr Dominika Dziwisz — “Impact of Barrack Obama’s presidency on U.S. cybersecurity.”
Dr hab Artur Gruszczak
Dr inż. Jacek Dajda
+ Q&A session with speakers
• Conclusion and Closing Remarks
Więcej informacji na stronie: https://www.facebook.com/events/358975454453127/
W ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej, a także do celów marketingowych.