3 grudnia 2021 r. odbędzie się konferencja Data Science Summit organizowana przez Fundację Academic Partners, Data Science Warsaw oraz Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Artur Piechocki wystąpi z tematem: „Świat marketingu internetowego bez third party cookies„.
Świat nowych technologii, w szczególności ich wykorzystanie w e-commerce, ma istotny wpływ na naszą prywatność. Przetwarzanie różnych danych osobowych, począwszy od imienia, nazwiska poprzez adres poczty elektronicznej, aż do adresu IP i innych informacji na temat naszego urządzenia, którym się posługujemy przeglądając strony internetowe, odbywa się w dużej mierze dla celów marketingowych. W zależności od usług, z których korzystamy (e-mail, www) dane różnią się od siebie, co wpływa na podstawę prawną przetwarzania danych osobowych, np. zgoda lub prawnie uzasadniony interes. Moja prezentacja w skondensowany sposób omawia te podstawy, ale również wskazuje na jeden, bardzo popularny sposób przetwarzania danych osobowych – stosowanie cookies. Właśnie w tym zakresie czeka nas wiele zmian, znikną bowiem tzw. third party cookies. Opowiem o tym, co może je zastąpić.
Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Polskie Towarzystwo Informatyczne, Polska Izba informatyki i Telekomunikacji (PIIT), Urząd Telekomunikacji Elektronicznej (UKE), Politechnika Warszawska, Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (SGGW), Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (UKSW), Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy.
Szczegóły wydarzenia: https://dssconf.pl/pl/