Cyberbezpieczeństwo
25 czerwca, 2020
Międzynarodowy budowlany sklep internetowy
Doradztwo na rzecz niemieckiego e-sklepu przy tworzeniu regulaminów, ochronie prywatności i danych osobowych oraz w procesie obsługi reklamacji i innych spraw konsumenckich.
Polski kosmetyczny sklep internetowy
Doradztwo na rzecz polskiego e-sklepu oferującego specjalistyczne kosmetyki premium w zakresie regulaminów konsumenckich, ochrony danych i prywatności.
Międzynarodowy elektroniczny sklep internetowy
Doradztwo na rzecz niemieckiego e-sklepu oferującego używany sprzęt elektroniczny w zakresie regulaminów konsumenckich, ochrony danych i prywatności.
Międzynarodowy zoologiczny sklep internetowy
Doradztwo w procesie projektowania, rozwijania i uruchomiania wielofunkcyjnej platformy e-commerce dla wiodącego niemieckiego sprzedawcy artykułów zoologicznych. Pomoc w przygotowaniu i negocjowaniu portfeli umów, w szczególności umów w sprawie opracowywania regulaminów w odniesieniu do konsumenta, ochrony danych i prywatności. Pomoc prawna w integracji rozwiązań mediów społecznościowych oraz reklamy online.
Międzynarodowa firma z sektora pożyczek online
Doradztwo na rzecz amerykańskiej spółki finansowej w kwestii regulaminów konsumenckich, usług świadczonych drogą internetową, weryfikacji systemów wykorzystywanych do zbierania danych bankowych oraz polityki prywatności.
Polski zabawkowy sklep internetowy
Doradztwo w zakresie projektowania, rozwijania i uruchomiania wielofunkcyjnej platformy e-commerce dla międzynarodowego producenta i dystrybutora zabawek. Pomoc w przygotowaniu i negocjowaniu portfeli umów, w szczególności umów w sprawie opracowywania regulaminów w odniesieniu do konsumenta, ochrony danych i prywatności.
Polska firma kosmetyczna
Doradztwo na rzecz producenta kosmetyków przy utworzeniu serwisu online: przygotowanie regulaminów świadczenia usług oraz polityki prywatności i kwestii konsumenckich, wsparcie w zakresie ochrony własności intelektualnej i praw autorskich. Integracja serwisu z mediami społecznościowymi.
Hiszpańskie wydawnictwo
Doradztwo na rzecz multimedialnego wydawnictwa polsko-hiszpańskiego w zakresie projektowania, rozwijania i uruchomiania wielofunkcyjnej platformy e-commerce z funkcją personalizacji zadań. Pomoc w przygotowaniu i negocjowaniu portfeli umów, w szczególności umów w sprawie opracowywania regulaminów w odniesieniu do konsumenta, ochrony danych i prywatności, a także umów licencyjnych i związanych z prawami autorskimi. Uczestnictwo w przygotowaniu nowego międzynarodowego magazynu piłkarskiego.
Agencja multimedialna i polski producent kosmetyków
Doradztwo w zakresie uruchomienia platformy oferującej możliwość zakupu i rezerwacji usług kosmetycznych i fryzjerskich na terenie całego kraju. Przygotowanie dokumentacji związanej z regulaminami konsumenckimi, ochroną danych i prywatności oraz działaniami promocyjnymi, w szczególności umów z influencerami. Rejestracja znaków towarowych oraz reprezentacja w sporach dotyczących naruszenia do wzorów opakowań kosmetyków premium.
Międzynarodowy sklep z kosmetykami i suplementami
Doradztwo na rzecz globalnego dystrybutora leków, suplementów, kosmetyków i artykułów domowych w zakresie uruchomienia polskiego sklepu online oferującego m.in. produkty do higieny i pielęgnacji, suplementy żywności, produkty dla niemowląt, zabawki. Wsparcie prawne obejmowało przede wszystkim stworzenie strategii dla utworzenia platformy, polityki ochrony danych i prywatności, klauzul konsumenckich, warunków sprzedaży etc.
Hiszpański producent dermokosmetyków
Doradztwo na rzecz hiszpańskiego producenta innowacyjnych dermokosmetyków w zakresie możliwości prawnych ograniczenia dystrybucji (przez kontrahentów spółki) w Internecie, w szczególności w ramach platform osób trzecich, jak np. Allegro czy Amazon. Przygotowanie wzoru umowy dystrybucyjnej (dystrybucja selektywna) wraz z księgą dobrych praktyk sprzedaży w Internecie.