Publikacje

1 lutego, 2022

O blokowaniu cookies podmiotów trzecich mówi się już od jakiegoś czasu. Choć Google przełożył swoje plany o ich wycofaniu aż do 2023 r. to jedno jest pewne – czeka nas świat bez tego rodzaju plików cookies, jakie znamy do tej pory. Jakie będą konsekwencje takich działań dla wydawców i reklamodawców? piszą Artur Piechocki i Natalia Polańska na portalu nowymarketing.pl

[…]
24 stycznia, 2022

Ostatnie wydarzenia wskazują, że w najbliższym czasie należy oczekiwać zintensyfikowania działań organów nadzoru wobec podmiotów zaangażowanych w branżę Ad Tech i korzystających z danych uzyskiwanych dzięki tzw. ciasteczkom – piszą w Rzeczpospolitej Artur Piechocki i Katarzyna Gorzkowska

[…]
3 stycznia, 2022

Ustawa przewiduje utworzenie Funduszu Cyberbezpieczeństwa oraz określa zasady gromadzenia środków w ramach Funduszu. Ponadto reguluje zasady udzielania finansowania ze środków Funduszu – piszą w Kwartalniku Prawa Nowych Technologii Artur Piechocki i Katarzyna Gorzkowska

[…]
30 grudnia, 2021

Sytuacja, z którą musi obecnie zmierzyć się cała branża e-commerce i marketingu internetowego wynika z pewnej niefrasobliwości polegającej na tym, że wobec wymogów RODO przyjęto początkowo rozwiązania powierzchowne, zamiast zapewnić pełną zgodność z tymi wymogami – mówi Artur Piechocki w wywiadzie dla Gazety Prawnej

[…]
6 grudnia, 2021

To, co może budzić sprzeciw jeśli chodzi o nowelizacje KSC, to stworzenie mechanizmu eliminacji z rynku usług cyberbezpieczeństwa podmiotów niewygodnych – mówi w wywiadzie dla Gazety Prawnej Artur Piechocki

[…]
2 grudnia, 2021

Osoba pokrzywdzona np. obraźliwym wpisem, która została znieważona, lub której dobra osobiste zostały naruszone w inny sposób, ma możliwość dochodzenia swoich praw zarówno w postępowaniu cywilnym, jak i również w postępowaniu karnym – komentuje Katarzyna Gorzkowska na portalu HomoDigital.pl

[…]